pátek 6. března 2009

Pan spisovatel...;-)

Odpoledne jsem toho měl docela dost, navíc jsem musel napsat a odeslat tu hodnotící zprávu, dnes byl totiž den D. Přiznám se, že mě až samotného překvapilo, jak jsem se rozjel. To si šéfka asi řekne, no jo, vytahuje se, že z něj bude pisálek... Ať tak nebo tak, jak pro klady, tak pro zápory máme rámečkem vyhrazené místo a zatímco ostatní všemožně mění velikost písma, aby to alespoň opticky vypadalo, že toho napsali co nejvíc, mně se to do kolonky vůbec nevešlo. Ačkoli jsem brzdil, jak jen to šlo, a zmiňoval se nakonec pouze o hlavních nedostatcích, popsal jsem celou A4.
Potom mě ještě čekal další úkol, tentokrát ovšem dobrovolný - vyplnit formulář o odpracovaných hodinách. To je změna od začátku roku, kdy si i my v Praze můžeme zapisovat přesčasy a potom si je vybrat. Netušil jsem ale, o jak složitou operaci se bude jednat... Na to aby si člověk vážně pořídil aspoň osm tříd základky. V excelovské tabulce jednoduše vyplnit časy příchodů, odchodů a přestávek, přičemž se podle zadaného vzorce samy doplní kolonky, označující odpracovanou dobu. Bohužel mi dost dlouho trvalo, než jsem na to přišel, tedy já jsem na to vlastně nepřišel, ono to najednou začalo fungovat. Nejprve se mi totiž odpracovaná doba ukazovala jako 0.3333, což se mi přece zdálo trošku málo...;-) Jak říkám, nakonec se ale podařilo a já objevil skrytou funkci této tabulky. Přesáhnete-li určitý limit, objeví se nápis, že jste překročili povolenou pracovní dobu. No vida, ještě mě zavřou...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...