čtvrtek 11. června 2009

Podvod v O2 Aréně...;-)

Že jste to vy, mám tu pár postřehů z dnešní generálky v O2 Aréně. Na místo jsem dorazil s velkým časovým předstihem, našel vchod 31, kde jsme se měli sejít v 11H15. Viděl jsem tam už nějaké lidi, myslel jsem, že to jsou taky novináři, proto jsem se vtírnul mezi ně ke stolečku s průkazkami. Slečna mi ale řekla, že musím ještě počkat. Podíval jsem se vedle sebe, tam jsem viděl Richarda Tesaříka a další. Aha, takže vchod je společný. Šel jsem tedy ven, jenže tam dost foukalo a taky jsem nechtěl stát přímo před vchodem jako nějaká socka, co čeká, až se bude moci zahřát. Našel jsem si takové krásné místečko v klidu za větrem, jenže to bych nesměl být já, smolař. V 10H50 přímo u mě zastavilo stříbrné auto a já koukám na Karla Gotta, jak vystupuje s kufříkem. Když procházel kolem mě, podíval se na mě, tak jsme se aspoň pozdravili, aby to nebylo úplně trapné. Mimochodem, sledoval jsem potom, když vstoupil dovnitř a dost mě překvapilo, že i Gott musel svléknout sako, vyndat věci a projít bezpečnostním rámem!;-)
Postupně přicházeli další a další a za chvilku už jsme se dostali dovnitř i my, příživníci. Když jsem viděl, co se chystá na večer, napadlo mě, že snad začnu věřit v boha, že nemám to oblečení. Příšerná estráda přesně ve stylu těch starých "dobrých" nováckých. Jako první zkoušeli Gipsy.cz (to jsem v boha zase věřit přestal;-)), ten jejich leader je vážně asi postižený, nebo minimáůně silně hyperaktivní. Nebo se jen snaží za každou cenu být terčem pozornosti, protože zatímco se čekalo, on pořád skákal, dělal s mikrofonem (který později mimochodem ztratil) jako že hraje tenis apod.
V podstatě jedna z mála zářných chvilek v té nudě nastala ve 12H40, kdy se z koutu, v němž seděly slečny hrající na smyčcové nástroje: "Tady něco hoří!" a posléze se všude linul puch spálené gumy. Shořely kabely. Takže další pauza.
Trošku jsem se začal bavit až když odpoledne nastoupili rockeři, kteří to přece jen trochu rozjeli. Vtipné mi přišlo, když dozpíval Doctor P.P., jemuž sekundovali Ondřej Hejma, Vilém Čok a Richard Tesařík. Režisér jako vždy vydal pokyn: "Děkovačka a rychle pryč." zatímco ostatní odcházeli Tesařík řekl: "A já zůstávám." Adamec na to: "To neříkej, to platí, na tom jsme se přece dohodli! Znova. Všichni zpátky a děkovačka." Odešlá trojice se vracela a Tesařík k nim omluvně pronesl: "To je kvůli mně..." Načež mu Hejma jakoby drsně odsekl: "Ty drž p*ču!" Jinak ale šeď a nic moc.
Překvapilo mě ale, že režisér Adamec je vážně absolutní profík. Ačkoli se vyskytlo dost nečekaných problémů a všechno se dostávalo do skluzu, bral to s humorem, přestože bylo vidět, že vnitřně moc klidný není. Přitom se o něm říká, jak dokáže být přísný... Naopak, snažil se účinkující uklidňovat: "Pojďte neřešíme to, jedem. Kdyžtak zavoláme divákům, ať přijdou až v deset."
Jo, ještě mě pobavilo, když přišel Bende, začala hrát předehra a on po chvíli divoce gestikuloval: "To není moje písnička!";-)
No a teď to nejhorší tajemství - ačkoli se to nedá poznat, muzikanti se pohybují velmi důvěryhodně, celé je to z playbacku. Přitom v tisku se psalo, že se bude hrát naživo. Live byl pouze zpěv. Takže vlastně podvod!;-)
(foto z generálky: autor na mobilní telefon)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...