čtvrtek 9. července 2009

Julie to nebude!;-)

Ajaj, to jsem se zase dozvěděl věc. Na konci června jsem se tu zmiňoval o "akci", po níž jsem se dostal do značně povídavé nálady a doma jsem vyslepičil to, co se stalo, to, co se teprve mělo stát a dost možná i to, co se nikdy nestalo. Ale dnes jsem se shodou okolností dozvěděl naprosto příšernou věc. Já jsem totiž údajně dostal kecavou už na místě a vynesl jsem věci, kterým jsem ani nemohl uvěřit. Naprosto největším šokem pro mě bylo údajné vykecání jména pro našeho očekávaného potomka! Ruku do ohně bych přitom dal za to, že jsem o tomto tématu NIKDY nemluvil. Ovšem stává se, že všechno je jinak. Takže mezi námi - nevím, jaké jméno jsem tvrdil, že budeme mít pro kluka, ale rozhodně si jsem jistý, že případná Pařanka juniorka nebude, není a ani nikdy neměla být Julie!;-)
Ale teď mě napadá - proč já vlastně beru vinu na sebe a shazuju se tady - co když jsem byl střízlivý já a naopak někdo jiný byl tak opilý, že všechno pochopil jinak?;-) Ať tak nebo tak, jsem rád, že mé opilectví se dostalo do další fáze. Zatímco dříve byli mí známí nešťastní z toho, že jsem po několika půllitrech plynně přešel do němčiny a celý zbytek večera si tak vystačil, aniž by mi kdokoli rozuměl. Později jsem přešel do druhého stádia, řekl bych dost odlišného. Při určité hladince totiž nejen že jsem ztichnul, ale dokonce jsem upadl do hlubokého bezvědomí, aniž by se to dalo ještě několik vteřin předtím očekávat. No a teď jsem se tedy konečně propil dál. Jsem zvědavý, jaké další etapy mě čekají...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...