čtvrtek 13. srpna 2009

Pár fotek...;-)

Teplé počasí několika posledních dnů mě vybláznilo k tomu, že jsem se opět chvíli věnoval tomu, co mě baví. Jde o makro fotografie. Tentokrát ovšem vybaven jen obyčejným malým "záložním" foťáčkem jsem několik hodin přešlapoval u záhonu s kytkama a čekal na cokoli, co přilétne.
Nejčastěji to bohužel dopadlo tak, že když už se konečně nějaký ten létající tvor objevil, já se nenápadně připlížil s objektivem do jeho těsné blízkosti a začal se soustředit na záběr, přilétl stokilometrovou rychlostí také náš nevyzpytatelný pes, aby zkontroloval, co že to dělám a nejlépe si k objektu mého zájmu přičichl, nebo se ho snažil chytit, takže hmyz (biologie není můj kamarád, tudíž berte toto označení s velkou rezervou) zajisté s hrůzou v očích co nejrychleji zmizel.
Nicméně i tak se mi podařilo, myslím, pár slušných snímků. Aby ne, když jsem nafotil dvě karty!;-)
Takže takový malý exkluzivní výběr nyní předkládám. Na tom prvním pár motýlů (letos je to vážně bída), osobně si cením nejvíc záběru, kdy se chystá odlétnout (vpravo nahoře).

Na dalším obrázku je potom vosa, o níž jsem se takhle s úžasem dozvěděl, že je v podstatě takový létající hovnivál. Asi jako by tušila, že o ní takhle ošklivě přemýšlím, vydala se potom dost odhodlaně ke mně, což je vidět na dolních záběrech. To jsem pochopil, že tady končí sranda a vyklidil pole.

No a následující, rozmazaná fotka, je ta úplně poslední, co se na kartu vešla a je doslova symbolická. Jen si všimněte, jaké gesto na mě ten tvor ukazuje. Vztyčený prostředníček na levačce je jasně vidět...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...