pondělí 22. března 2010

Problém...;-)

Minulý měsíc jsem se tu zmiňoval o tom, jak jsem se musel dvakrát nechat vyfotit. Ze souvislostí už asi vyplynulo, že fotku jsem potřeboval na řidičák. Každopádně na té první by mě nepoznal asi nikdo, na té druhé možná pár nejbližších.
V den nástupu si mě slečna z recepce odtáhla stranou do takového tmavého kouta, postavila se těsně přede mě a vyfotila mě. V závěru minulého týdne jsem potom obdržel oficiální badge, čili ten s fotografií. Už tedy nikdo jen tak na první pohled nepozná, že jsem nováček. Vlastně jen pokud velkoryse přehlédne, jak jsem ze všeho vykulený!;-)
Každopádně jsem ale při pohledu na popsanou stranu visačky s mou podobiznou pochopil, že problém je vážně někde jinde a ne ve fotografovi...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...