pondělí 12. dubna 2010

Sametime...;-)

Jako interní komunikátor v práci používáme IBM Sametime Connect. Ovládání je velmi jednoduché, jde o variaci klasického ICQ. Řeší se přes něj v podstatě všechno. Chcete něco vyřídit na HR? Nejprve tam pingnete (nikdy dřív jsem tohle slovo neslyšel, ale tady se používá ve velkém), abyste nešli zbytečně. Potřebujete něco u faciliťáků? Pingnete k nim, abyste nešli zbytečně. Potřebujete na WC? No dobře, to jsem se nechal unést, tam možná zbytečně půjdete tak jako tak...;-)
Každopádně už je určitě jasné, že pokud jste offline, pak jakobyste nebyli. Samozřejmě zase já musím mít a dělat problémy. Zatímco ostatní se ráno přihlásí a večer odhlásí, mě Sametime odhlašuje pravidelně sám cc a po pěti minutách. Proto jsem si ho soukromě přejmenoval - už to není Sametime connect, ale SOMETIME connect...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...