pondělí 3. května 2010

Tvrdíkomando...;-)

Pondělky máme v práci tradičně náročnější, proto jsem si prvně trochu vydechl až před obědem (to znamená v mém případě z vyššího rozhodnutí 13 hod, samotný oběd pak ještě později. Zkontroloval jsem, co se děje ve světě i u nás a zaujal mě především jeden článek týkající se vyjádření pana manažera s velkým M (tedy mám na mysli stále jen slovo manažer, jinak nemohu a nechci soudit;-)), za nímž v minulosti zůstaly velmi viditelné výsledky (pro připomenutí prosperující ČSA přivedl během okamžiku téměř ke krachu - http://ekonomika.idnes.cz/posledni-ziskovy-sef-csa-tvrdik-umel-jen-utracet-f6y-/eko-doprava.asp?c=A091025_184453_eko-doprava_vel ).
Tak ODS nejenže nás chce oškubat zaživa, ale už údajně dokonce přebrala praktiky teroristických organizací a začala své příznivce cvičit ve střelbě, hodu granátem, zneškodňování výbušnin, slaňování či lukostřelbě. Ti jsou tak prý připraveni narušovat předvolební meetingy ČSSD. Už vidím, jak se při předvolebním shromáždění maskovaný ÓDéeSák slaňuje na Paroubka, nebo mu kdosi v převleku za Viléma Tella ustřelí bradavici.
Tak já nevím - buď jsem přepracovaný já a vidím nesmysly, což bych chápal, nebo je přepracovaný pan Tvrdík (což bych až tak nechápal) a nesmysly plácá on. http://zpravy.idnes.cz/modry-tym-cvici-jako-komando-cez-obul-se-tvrdik-do-priznivcu-ods-p8p-/domaci.asp?c=A100503_113741_domaci_nos
Možná by měl na propršených setkáních s příznivci držet deštník nejen nad panem Paroubkem, ale trochu i nad sebou, takhle to vypadá že mu kape... To asi pan šéf volební kampaně zapomněl, že už nedělá v ČSA a trochu ulétl, ne?
Takže jedna Kyselá prdel za zbytečně bujnou fantazii.

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...