pondělí 5. července 2010

Lékárna...;-)

V závěru minulého týdne jsem zamířil s receptem do místní lékárny. Už zdálky jsem viděl, že je téměř prázdná, proto jsem se zaradoval,
že to tentokrát nebude trvat tak dlouho jako obvykle. Jenže když mi zbývalo posledních pár metrů, najednou dovnitř nakráčely 4 osoby. No to si snad dělají...
Samozřejmě vše probíhalo podle naprosté klasiky - a ukažte mi ještě tohle a tamhleto a kolik kapek a nebyly by lepší tablety? A kolik to má účinné látky, hm hm a ten druhý, hm hm, tak já nevím, tak mi dejte to levnější (výběr mi byl jasný od samého začátku). Pak přišla řada na mě, podal jsem lékárnici recept, ta se na něj podívala, prohrabala šuplík označený prvním písmenem mého léku a zmizela kdesi vzadu. Pak se vrátila, podala mi pár krabiček a začala vypisovat očíslovaný lísteček, s nímž jsem měl dorazit ještě odpoledne nebo druhý den. Zaplatil jsem doplatek 4 stovky (pouze za převzatou - menší - část) a už se těšil na zítřejší frontu a zbytek doplatku.
Koho by napadlo, že taková skromná zásoba 7 krabiček prášků, kterou mi paní doktorka předepíše na čtvrt roku, zase zruinuje lékárnu...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...