pondělí 28. února 2011

Tohle fakt hoří...;-)

Samozřejmě, že je každý vždycky přesvědčen, že právě ten jeho problém je ten nejdůležitější a nesnese ani vteřinu odkladu. Aby všechno vypadalo co nejvíc naléhavě, objevují se potom v tiketech, které nám v práci chodí, spojení typu - urgentní, nesnese odklad, nebo dokonce že to hoří.
Vzhledem k tomu, že jak jsem psal na začátku, toto do tiketu uvádí skoro KAŽDÝ, jediným výsledkem pak je, že si toho už nikdo z nás nevšímá. V podstatě tedy záleží jen na nás, jakou prioritu pro vypracování zvolíme. Někteří se řídí počtem "postižených" uživatelů, jiní se řídíme třeba tím, jestli jde třeba o ženu se sexy hlasem;-), ale každopádně to, že něco hoří, je nám úplně jedno.
V pátek mě kontaktoval kolega z jedné naší německé továrny s naléhavou informací. Jakmile ovšem vyslovil slova o tom, že to hoří, přestal jsem vnímat. Že jsem se tentokrát mýlil, jsem pochopil hned, když se u nás rozšířilo, že zmíněný závod v Německu zachvátil požár.
Tak tohle asi fakt hořelo...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...