úterý 29. května 2012

Během týdne hezky, o víkendu déšť...;-)

Včera jsem se po dlouhé době rozhodl, že přijedu domů dřív. Aby bylo jasno - neznamená to, že bych si snad zkrátil pracovní dobu, v mém případě šlo o to, že jsem odpracoval pouze hodinu a čtvrt přesčas.
Přesně jsem si to načasoval, postupně povypínal všechny aplikace, napsal domů, že přijedu dřív, aby se na mě mohli těšit, a ještě si odskočil. Do plánovaného odchodu mi zbývalo 5 minut. Jakmile jsem se ale vrátil, pohled z okna mi nabídl vichr s pořádnou průtrží a bouřkou. Bylo mi jasné, že plány musím změnit. Sice to mám na metro 2 minuty, ovšem v tomhle by byly nekonečné…
Decentně jsem zanadával na smůlu, napsal domů, že dřív nepřijedu a opět pozapínal aplikace potřebné k práci. Během tří minut déšť ustal a začalo svítit sluníčko tak hodně, že jsem měl problémy s čitelností monitoru. Bohužel na vlak už bylo pozdě.
Jako by to bývalo předtím nemohlo vydržet pár minut. Ještě že i přes to, že kalendářně bylo teprve pondělí, ve skutečnosti už musel zcela logicky nastat víkend. Vždyť to ráno psali na iDnesu jasně - během týdne hezky, o víkendu déšť...

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...