pondělí 10. října 2011

Kola...;-)

Aby toho o víkendu nebylo málo, na sobotní dopoledne jsem měl domluvenou výměnu kol za zimní.
Jeli jsme i s Andreáskem, který se těšil, že zase uvidí auta. Přece jen nablýskaná auta v salonu jsou přece jen něco jiného než na ulici. Asi od půlky cesty začal pokňourávat a když jsme dojeli do Brandýsa, usnul. Bohužel musel následovat budíček.
Hned po příjezdu se ke mně hrnul jeden ze zaměstnanců, odevzdal jsem klíčky (kartu) a šli jsme si sednout dovnitř. Andreásek jim několikrát přerovnal nabídku katalogů a letáků. Já jsem zatím sledoval důchodce, který si přišel koupit auto za víc než 600 tisíc. Důchodcům by asi vážně měli přidat, pak si chudáci musí kupovat renaulta...;-)
Letní kola mi podle mého přání naložili do kufru, protože mi přišlo líto platit za jejich uskladnění. Svého rozhodnutí jsem ale litoval hned po příjezdu domů, kdy jsem je musel vynosit do sklepa. Celkem se pronesou...
Zhruba po třičtvrtě hodině v autosalonu mi přinesli zpátky klíčky, já se ještě jako správný automechanik zeptal, jestli jsou teda kola i nafouknutá tak, jak mají být. Odpovědí mi byl překvapený výraz, jako že se vůbec ptám, a ujištění, že se až do jara nemusím o nic starat.
V každém případě byla o víkendu pokořena nová meta - tachometr ukazuje 4017 km.

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...