úterý 5. června 2012

187 dní...;-)

V neděli mi přišel mail M, oznamující, že byly vypsány termíny několika koncertů Krach der Republik Tour 2012 kapely Die Toten Hosen. Rychlý pohled na stránky mě lehce zklamal (tedy vlastně nezklamal, jelikož jsem s tím tak trochu počítal) v tom, že ani letos nejspíš na Česko nedojde, nicméně třeba takový Chemnitz přece není vůbec daleko.
Den D hodina H pro zahájení předprodeje nastal dnes v 9 ráno. Samozřejmě jsem si všechno předem nachystal, protože mi bylo víc než jasné, že kdo zaváhá, má smůlu. Líbí se mi německá přesnost, s níž se bohužel třeba u nás v (ač německé) práci příliš nesetkávám. Úderem deváté několik desítek tisíc fanoušků kliknulo na odkaz ke vstupenkám.
To, co nastalo poté, je vlastně obsaženo už v předchozí větě. Krach. Krach der Seiten - německy řečeno. Nekonečné načítání, padání stránek, jednou se mi podařilo proklikat až k závěru, ovšem po zadání platebních údajů se server odporoučel. Nejhorší na tom bylo, že po vložení vstupenky do košíku se začalo odečítat deset minut, po které byl nákup rezervován. A odpočet byl to jediné, co na celé stránce fungovalo. Takže se vžijte do role blázna, který musí projít přes několik kroků, ovšem jednotlivé stránky se ne a ne otevřít a přitom sleduje, že vstupenka je rezervována ještě 7 minut, šest minut, 2 minuty… Pak jsem se už na stránky nedostal vůbec. Následovalo několik desítek minut rozličných chybových hlášek.
Jenže když ji miluješ, není co řešit - zkoušel jsem to neúnavně dál. Asi po hodině to nejspíš většina lidí vzdala, protože šest minut po desáté po dalším refreshnutí se mi stránka neskutečně rychle otevřela. Klikal jsem dál, zadával údaje tak rychle, jak to jen šlo a nakonec se mi objevil vytoužený nápis: Vielen Dank für Deine Bestellung. Der Warenkorb wurde versandt. Sám jsem tomu uvěřil až poté, co mi dorazil potvrzující e-mail. To jsem se také teprve ujistil, že jsem v tom spěchu omylem nevybral vstupenku třeba na jeden z argentinských koncertů. To by mi asi doma už neprošlo…
Takže vážení, šílenství opět začíná, 9.12.2012 to vypunke!!!
P.S.
Omlouvám se svému zaměstnavateli za dopolední "produktivitu";-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...