pátek 28. prosince 2012

Chcete mě?;-)

Teď nevím, jestli se nemám cítit uraženě…;-) Když mi před dvěma lety končila smlouva u mobilního operátora, už několik týdnů před jejím vypršením mě naháněli kvůli prodloužení. Nabídek bylo hodně, nicméně všechny standardní, které jsou k dispozici všem.
Jelikož jsem se nenarodil v Egyptě, abych smlouval, navíc se mi to celkem hnusí, nakonec jsem podepsal a i nadále platil naprosto standardní ceny za volání (díky úpisu také standardně snížené o 20%). A zase jsem se celé dva roky připravoval na to, jak si příště budu hrát na drsného a dostanu třeba takovou slevu jako kolega, jehož smlouva končí +/- jako ta moje, ovšem ten si dokonce předem vyběhá přenos čísla, několikrát telefon s nabídkou teatrálně zavěsí, aby nakonec operátor téměř platil jemu, že u nich zůstal…
Jsou to asi dva měsíce, co mi přišla SMS od operátora se suchým oznámením, že mi právě vypršel dvouletý úvazek a odteď volám za standardní ceny (bez 20% snížení). Tehdy mě to dost naštvalo, hlavně to, že jim nestojím ani za telefonát, jímž by mě někdo chtěl přemlouvat k úpisu. Co na tom, že by se mnou neměl téměř žádnou práci, jde o ten pocit, že o vás někdo stojí (dobře zanechme romantiky - že o vaše peníze někdo stojí;-)) A zdůrazňuji, že má měsíční útrata není nejnižší…
Jak jsem se tu zmínil včera, musel jsem se vydat do prodejny svého operátora, aby mi vyměnili nefunkční SIM kartu. Samozřejmě jsem se v duchu připravil na to, že při kontrole mého "účtu" se zjistí, že nejsem upsaný a nastane přemlouvání. A tentokrát jsem chtěl být opravdu tvrdý. Už za tu esemesku!
Dorazil jsem do prodejny v Palladiu, kde byli tři asistenti (dříve prodavači). Jeden se věnoval zákazníkovi, dva tam jen znuděně postávali u svých počítačů. Přišlo mi trochu hloupé jít si pro lístek s pořadovým číslem, když přece všichni vidí, že jsem právě přišel, ale téměř hned mi došlo, že bez papírku to nepůjde. Ovšem totální pokračoval, i když jsem v ruce držel lístek. Dva modelové si mě ani trochu nevšímali. Jediný obsluhovaný zákazník v jinak prázdné prodejně se dočkal řešení a na tabuli nad jeho obsluhou se rozsvítilo mé číslo. Popsal jsem, co se přihodilo, chlapík si vzal mou SIMku, že se na to podívá a alespoň mi z ní vytáhne kontakty. Strčil ji do čtečky a zarazil se. Následoval opakovaný pokus a pak se na mě soucitně podíval se slovy, že je rozbitá úplně, takže ani kontakty nezachrání. Tak trochu jsem s tím počítal. Vzal obálku s novou SIMkou, načetl ji podle čárového kódu do počítače a podal mi ji. Tím jsem byl odbavený.
'A co smlouvu na dva roky, tu po mně nechcete? A nějaká sleva za můj podpis, nebyla by?' chtělo se mi zakřičet. Ale pak mi došlo, že o mě operátor nestojí a kdybych vyhrožoval odchodem ke konkurenci jako ostatní, nejspíš mi prodavač jen zamává a řekne: "Nashle!"
Sbalil jsem tedy obálku a odešel...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...