pátek 4. ledna 2013

Jako po flámu...;-)

Poslední den loňského roku jsem si vzal v práci volno. Na celkem 4 dny bez práce jsem se dost těšil, už proto, že o vánocích byli kluci nemocní, takže tou dobou už, jak jsem doufal, mohli být v pořádku.
Už v pátek večer před řádně prodlouženým víkendem jsem poznal, že tentokrát zase není nejlépe mně. Medicínu jsem nestudoval, ovšem nechápu, jak můžete dostat rýmu z toho, že na vás dvě děti kašlou…;-) Doteď bych se vsadil, že kašel dělá kašel a rýma rýmu… Abych to zkrátil, celý víkend jsem měl rýmičku. Takže jsem ven nešel ani jednou a spíš tak polehával. Ovšem když si lehnete ve stejném bytě, kde se nachází vaše tříletá ratolest, je to v její řeči něco jako, 'pojď si zaskákat, já jsem trampolína…;-)'
Samotný Silvestr proběl celkem klidně. Poté, co jsme se z okna dodívali na městský ohňostroj, se nám zázračně podařilo oba kluky uspat. Letmým pohledem do televizního programu jsem pochopil, že tradice zůstala zachována - nabídka je rok od roku horší. Ani nechci domyslet, co nás při této tendenci čeká za několik let. Nakonec to zachránily rozkoukané seriály a Partička, i když i k ní jsem měl pár výhrad.
Během půlnočního ohňostroje jsme zaslechli pokňourávajícího Andíka. Nejdřív jsme si mysleli, že jen tak kňourá ze spaní, po nějaké době jsme ale zjistili, že vyplašený sedí u postele a neví, co se děje. Šel jsem ho tedy uklidnit, což naštěstí netrvalo dlouho.
Sám jsem se do postele dostal někdy před druhou ráno. V duchu jsem počítal, že s trochou štěstí bych mohl kolem pěti hodin spát. "Taťko, půjdeme si hrát?" ozvalo se vedle mě. Podíval jsem se na hodiny: třičtvrtě na pět! Chvíli jsem se ho snažil přemluvit, že ještě ne, ale nakonec jsem tlaku ustoupil. Takže na Nový rok jsem od nějakých pěti plašil s hračkami. Samozřejmě že to původně bylo domluvené úplně jinak. Když Andy viděl, že mě nepřemluví, nabídl mi, že si bude hrát sám a já budu ležet na gauči, což se taky stalo, jenže milion otázek, poznámek a upozornění, ať se na něco podívám, mi rozhodně nedovolily zavřít oči ani na chvilku.
Na to, že jsem večer skoro nic nevypil, jsem pak celý den vypadal jako po pořádné opici…;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...