pátek 2. února 2018

Otrava...;-)

V sobotu před týdnem jsme si s klukama opět trochu přivstali, protože jsme si naplánovali další z výletů do Prahy, spojených s velkolepou snídaní. Hlavně jsem ale potřeboval využít vouchery, kterým už zbývalo posledních pár dní platnosti.
Na místo jsme dorazili dříve než posledně, protože vlak jel tentokrát přesně na čas a na přání kluků jsme si zabrali náš obvyklý stůl. Všechno bylo perfektní, jen mi přišlo zvláštní, že na rozdíl od minule, kdy jsem toho snědl zcela jistě víc, jsem měl mnohem dřív pocit, že jsem nějak plný. Ale kluci taky. Po desáté jsme restauraci opustili a vydali se směrem k Hlavnímu nádraží, odkud jsem chtěl jet na krátký výlet tzv. Pražským motoráčkem na Zličín a zpátky. Na internetu se o trase píše:
Historický motoráček jede Vinohradským tunelem, nejdelším dvoukolejným tunelem u nás, po železničním mostě přes řeku Vltavu s výhledy na Vyšehrad a Pražský hrad na Smíchov. Odtud budete stoupat legendárním Pražským semmeringem po impozantním hlubočepském viaduktu, mezi skalními zářezy Žvahova budete mít celou Prahu jako na dlani a po průjezdu přírodním parkem Košíře - Motol vystoupíte ve stanici Zličín.
Na nádraží jsme brzy našli správné nástupiště, ovšem když jsme se k vlaku blížili, zarazilo mě, že byl dost plný. Usmálo se na nás ale štěstí, protože jak jsme vagonem procházeli, úplně poslední čtyřka byla volná. Asi na třetí nebo čtvrté zastávce ale skoro všichni vystoupili. Jízdné jsme měli zadarmo, protože já mám klasickou lítačku a kluci mají dětský průkaz na MHD, který je také akceptovaný.
Cestou zpátky jsem klukům připomněl, že nás ještě čeká jedna cesta za dobrotou, vlastně ten hlavní důvod, proč jsme do Prahy jeli, ovšem oni byli tak vyřízení, že jsme to nakonec zrušili a už v jednu hodinu odpoledne jeli domů.
Hned v neděli už mi ale bylo všechno jasné, na Andyho něco lezlo, proto už během toho výletu na něj padla únava. Takže zatímco on byl doma nemocný, já jsem na začátku týdne musel do cukrárny a všechno tam sníst sám. Otrava…;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...