sobota 27. února 2010

Prázdniny...;-)

Začaly mi prázdniny! Včera jsem ve svých 31 letech konečně vyšel ze základky a minimálně v tomto životě nemám nejmenší zájem se tam ještě někdy vrátit. Poslední den byl celkem klidný, ani k odvozu jsem toho už moc neměl, protože k úprku jsem se připravoval už několik týdnů, takže nic zbytečného jsem ve stole neměl. A vůbec se musím přiznat, že jsem si každou z hodin i přestávek doslova užil.
Ať už jsem to myslel vážně nebo ne (nechávám na posouzení čtenářů;-)), oznámil jsem v úvodu každé z hodin polopravdivou informaci: "Rád bych vás upozornil, že tělesné tresty mají učitelé zakázány, jenže než si případně na mě stihnete postěžovat, učitelem už nebudu. Kupodivu to zabralo. Tedy až na sedmáky a mou úplně poslední hodinu. Tam jsem musel pomalu přistoupit k drsnější praxi, ale předem upozorňuji, že žádný žák nebyl zraněn, ani zabit. Když jsem zhruba po deseti minutách práce s učebnicí zjistil, že jeden expert má na lavici místo angličtiny věci na matematiku, přišel jsem k němu, požádal ho, ať si vyndá pomůcky a protože matika na stole zůstala, se slovy "Spadlo ti to!" jsem mu učebnici i sešit shodil. Stejně tak jsem mu shodil lahev s pitím. Když se na mě nechápavě podíval, vysvětlil jsem mu, že máme angličtinu, nikoli matematiku, případně svačinu. Jelikož jsem se tvářil přesvědčivě drsně, během chvilky bylo ve třídě takové ticho, že ten, kdo šel případně po chodbě, si musel myslet, že jsem už odešel a hodina odpadla.
Při odevzdávání klíčů se na mě ještě obrátil pan zástupce s tím, že si všiml předaných známek mé nástupkyni a zda bylo skutečně nevyhnutelné dávat jedné žákyni několik pětek, protože co tomu prý řeknou rodiče. Vzhledem k tomu, že mi opakovaně odevzdávala pouze prázdné papíry, musel bych být nejméně David Copperfield, abych z toho vykouzlil něco lepšího.
Ale to už je mi jedno, ať jí, pro mě za mě, dají na konci třeba samé jedničky, když si to VIP tatínek přeje...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...