úterý 8. června 2010

Áčko...;-)

Přiznám se, že se začínám děsit toho, jak s přibývajícím věkem moudřím. Před 2 týdny jsem si nechal ujít narozeniny Tří sester, protože jsem pohrdnul nepříznivým počasím. Teď během uplynulé soboty se odehrával Ouvalský bigbeat a jako hlavní hvězdy (nepočítám-li Rádobydivokýho Billa) se tam předvedli Horkýže slíže. No a já? Já jsem měl opět áčko. Přišlo mi trochu líto utrácet za celodenní vstupenku kvůli jedné kapele, tím spíš, že jsem to tak jednou v minulosti udělal a Horkýže nedorazili.
Kde jsou ty doby, kdy jsem zaplatil 450 (už jen ta cena je dávná historie) korun za vstupenku na Rock for people do Českého Brodu (i to je nenávratně pryč) jen proto, abych spatřil 45 minutový blok Tří sester. Zatímco tehdy mě ani nenapadlo, že bych něco měl řešit, z dnešního pohledu si říkám, že mě každá minuta (včetně potlesku) stála 10 korun.
Ne nadarmo prohlásila před pár dny manželka, že každý je tak starý, jak se cítí, na což jsem jí zcela vážně odpověděl, že kdybych měl být tak starý, na kolik se cítím, je mi nejméně 350 let...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...