pondělí 7. června 2010

Procházka...;-)

V neděli v podvečer jsem absolvoval vysloveně pohodovou procházku s kočárkem. Anďa usnul už během prvních pár minut a já si bláhově myslel, že jediné, co ho bude rušit, budou případně paprsky sluníčka.
V parku jsme zamířili k rybníku, tam je vždycky klídek a hlavně stín. Jenže nejprve proti mně jely na kole dvě asi dvanáctileté holky, možná tak 10-20 metrů od sebe, ale celou dobu na sebe křičely. Za chvíli proti mně projela motorka a pak ještě auto, kterému jsem se musel hodně vyhnout, jelikož cesta je dost úzká. Taková kombinace by probudila snad i mrtvého. Když jsme potom mířili ke čtvrti novostaveb, za námi se znovu objevily staré (mladé) známé holky. Tentokrát tři. Jedna šla pěšky, dvě další ji na kole dojely a strašně seřvaly, že se nemá co pouštět do jejich rodin a hlavně, že je KRÁVA! Slečna se rozbrečela, utekla a já se těšil, že už snad bude klid. U jednoho z rozestavěných domů míchal jakýsi starší chlap maltu. Netušil jsem žádné nebezpečí, tedy jen do té doby, než ven vyběhla jeho manželka s lahví v ruce a zakřičela: "Stááňóó, nezapomněl ses napít? Myslím na tvůj pitnýýý režim!" (jméno změněno;-)) Ze spánku tedy zase nic.
Pomalu jsme dorazili do města, chystal jsem se přejít na druhou stranu do stínu, jenže jsem musel počkat, protože, ač jsem stál na přechodu, nacházel jsem se zároveň přesně na místě, kde se otáčeli dva závodníci na svých čtyřkolkách, samozřejmě za pořádného víření prachu a rachotu motoru. Když se přehnali a zpoza prachu se opět vynořila silnice, dostal jsem se konečně na druhý chodník. Jenže už po pár metrech jsem pochopil, že má volba nebyla z nejlepších. Jen kousek přede mnou stálo v hloučku několik "CIzíchpÁNŮ" (samozřejmě nejde o žádnou šifru;-)) a bavili se tak, jak jsou zvyklí. Čili hodně nahlas je proti tomu potichu. Přešel jsem tedy opět na druhou stranu, jenže jeden CIzípÁN (ani zde nejde o žádnou šifru;-)) se oddělil a kus přede mnou přešel taky, aby na druhém chodníku mohl od plic seřvat dvě (asi ze svých) dětí.
Takže Andí, příště se půjdeme projít radši někam na letiště přímo na runway, tam bude větší klid...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...