středa 21. července 2010

Chytráci...

Včera odpoledne jsem se vydal do Prahy za kulturou (viz dále) a zase jsem se ujistil, jaké máme u nás chytráky.
Došel jsem na plácek před nádražím a zůstal jsem bezradně stát. Že je kolem všechno rozkopané z důvodu rekonstrukce (samozřejmě vypočítané tak, aby se páska nového autobusáku přestřihla před podzimními volbami), to jsem si zvykl. Ale že se díky tomu nedostanu ani na nádraží, to je novinka.
On byl totiž hlavní problém ten, že tam, kde končí chodník, stála kolmo zaparkovaná dodávka, kterou nebylo kudy obejít. No super. Nakonec jsem to vzal přes hrob neznámého vojína rudé armády, pán zajisté promine.
Největší problém ale byl, když jsem o půlnoci přijel. Rozkopaný chodník, místo nějž byla jen hromada písku bez jediného osvětlení, to je mi fakt uvítání. Ale zase mám hned jistotu, že jsem doma.
Takže jedna Kyselá prdel těm dělníkům, co jim padne a v tu chvíli je nic nezajímá. Jediné, co mě v duchu potěšilo, že za mnou šel z vlaku i vážený investiční technik, možná zainvestuje i nějaké to přechodné osvětlení...;-)

*** INFO: Zdá se, že se nějakou dobu budu muset obejít bez internetu, protože budeme bez střechy nad hlavou. To druhé kvůli její rekonstrukci, to první kvůli tomu druhému. Příspěvky se zde tedy budou objevovat sporadicky... ***
(Hodinu a den skutečně nevím, proto stále přesouvám toto oznámení.)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...