úterý 27. července 2010

Zprávy...

Jelikož jsme v neděli přijeli domů o něco později, nestihl jsem večerní zprávy. Ovšem to mě nemohlo nijak vyvést z míry, máme přece zpravodajský kanál ČT24. Hned ráno jsem jej tedy zapnul, abych se podíval, co nového se u nás během víkendu přihodilo.
Když skončila repríza jakéhosi pořadu, na jehož konci mi moderátorka v pondělí ráno popřála hezké páteční odpoledne, začala znělka zpráv. Celý natěšený jsem se chystal hltat informace z naší politické nebo jakékoli jiné scény, jenže ouha. První zpráva - Kambodža a odsouzení pana Kang Kek Ieu. To beru, to je tak strašně důležité, že se to lidé musí dozvědět na prvním místě (já třeba ani nevím, kde Kambodža leží!) Čekal jsem, že snad potom, aspoň třeba nějaká nehoda - slevil jsem z nároků, jenže to moderátorka začala informovat o dění v Afghánistánu. Na třetí zprávu už jsem neměl odvahu, proto jsem znechuceně přepnul na Vivu.
To se u nás za celý víkend nestalo nic, co by v České televizi zasloužilo větší pozornost? Ještě že jsem se o víkendu dočetl, jak rapidně roste tomuto KANÁLU sledovanost, dosáhla už lehce přes 3%!! To abychom si snad ještě připlatili, ne?
Takže další Kyselá prdel, tentokrát zprávám na ČT!

P.S.
Nadále zůstávám bez internetu, proto děkuji čtenářům za shovívavost...

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...