úterý 27. července 2010

Zapovězený Terminál...;-)

Ačkoli jsem ho několikrát chtěl vidět, měl jsem vždycky smůlu. Když film Terminál běžel v kinech, myslím, že jsem byl nemocný. Pak ho dávali několikrát v televizi, ale jednou jsme byli někde na dovolené, podruhé někde na návštěvě a potřetí už nevím co.
Jakmile jsem tedy zjistil, že v pátek je na programu jeho další repríza, bylo mi jasné, že tentokrát to musí vyjít. Ještě během předchozího sportu jsem se uvelebil u televize, aby mi náhodou něco neuteklo, vydržel jsem i všechny reklamy. V podstatě mi bylo jedno i to, že venku pršelo. A to celkem hodně. Tak hodně, že krátce před desátou nám začal kostičkovatět obraz a přesně v deset signál satelitu vypadl úplně. Naskočil asi po 10 minutách, jenže právě v té inkriminované době se událo téměř vše podstatné.
V tu chvíli jsem tedy už i já pochopil, že tento film zkrátka není pro mě, že ho nikdy neuvidím...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...