čtvrtek 27. ledna 2011

Dovolená...;-)

Někdy se vážně nestačím divit, jak okolnosti dokážou zlomyslně vystihnout tu "pravou chvíli". Jak už tady v jednom z minulých příspěvků zaznělo, měl jsem v pondělí
večer tak trochu problém dostat se domů. A to zrovna, když jsem potřeboval dorazit co nejdřív, protože ranní (spíš tedy noční;-)) vstávání na ranní (pro mnohé pak stále noční;-)) směnu začínající od šesti není dvakrát příjemné.
Když jsem si pak doma konečně zničeně sedl po náročné cestě narvanými dopravními prostředky, chtěl jsem si alespoň prolistovat katalog cestovní kanceláře Fischer, s níž jsme v minulosti absolvovali několik dovolených, a proto mi teď posílají nabídky "prvních momentů". Je mi jasné, že minimálně letos ještě nikam nepojedeme, ale proč se nezasnít.
Rozbalil jsem zásilku, svalil se na gauč a v tu ránu se mé exotické lenivé myšlenky rozplynuly. Katalog jsem štítivě odhodil. Jednalo se totiž o nabídku Fun & Active, v jejímž rámci vás čeká "aktivní dovolená s atraktivním sportovním programem - beach volejbal, aqua aerobic..."
Nechápu, jak s podobnou hrůzou přišli zrovna na mě (to si snad ze mě jen někdo chtěl vystřelit;-)) a ještě v takovou chvilku...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...