sobota 29. ledna 2011

Údržbář...;-)

Ještě jednou se okrajově vrátím k tématu lopat z minulého týdne, tento příspěvek s ním totiž lehce totiž souvisí.
Není tajemstvím, že co se týče manuálních prací, nejsem na tom zrovna nejlépe, nicméně nebude to dlouho trvat a všechno se změní. Právě totiž absolvuji odpovídající rychlokurz.
Přes známého, s nímž ráno poměrně často jezdím vlakem, jsem se dostal do kontaktu s jedním údržbářem. Zmíněný známý nás takhle dal dohromady a pak si začal klidně jezdit jinak. Jenže milý zlatý údržbář si se mnou chce každé ráno povídat. Abych byl přesnější - chce SI povídat. Já tak denně 45 minut poslouchám, který typ zářivek je nejlepší, co se často rozbíjí v bojlerech, jak co zapojit, co dělat, když člověk nemůže najít hlavní jistič...;-) Naposledy byl tématem rozdíl mezi závěsnými a zazděnými nádržkami na WC.
Nejvíc mě ovšem nový kamarád dostává dvěma hláškami. Zaprvé: "Co já, já jsem jen lopata!" (tím mě inspiroval už k názvu příspěvku z minulého týdne) a zadruhé, a to hlavně - "Mladý jsou dneska líný, nechce se jim makat."
Vzhledem k tomu, že je o několik let mladší než já, dostává tato hláška zvláštní význam...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...