úterý 25. ledna 2011

Závislost na PC...;-)

Závislost na počítači se může projevovat různými způsoby. Třeba i ztrátou orientace (čímž nemám na mysli tu sexuální...;-))
To se takhle dívám na televizi a manželka sedí u počítače. Jak jsem později zjistil, rozhodla se nahrát na Facebook nějakou fotku. Každopádně už ani nevím, na co jsem to zíral a co jsem přes cvakání tlačítek klávesnice vůbec neslyšel, když se najednou od stolu s počítačem ozvalo: "Já jsem kráva, já to dala na zeď!" Došlo mi, že se jedná o řečnickou otázku, proto jsem nijak nereagoval. Ovšem ani to mi nebylo nic platné. Manželka se na mě totiž vzápětí obořila: "Proč mi říkáš krávo?";-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...