středa 16. října 2019

Utajená návštěva...;-)

V sobotu 28. října jsme tak trochu utajeně navštívili příbuzné ve východních Čechách. Cesta proběhla takřka bez komplikací, o notorických předjížděčích, kterým mnohdy nemáme kam uhnout, se nemá cenu zmiňovat, to bych popsal hodně řádků. Na výjezdu z Hradce jsme ale míjeli trochu zvláštní bouračku, kdy zadní auto nejspíš nedobrzdilo a nabralo na kapotu vozík auta před sebou a člun z něj se prodral oknem dovnitř. Zatímco jsem sledoval jednoho z hasičů, který kyvadlově řídil dopravu (a čekal jsem, že už každou chvilku náš směr zarazí), měl jsem co dělat, abych nepřejel nohy druhému, který klečel u dveří a oknem se snažil dostat k řidiči. Zvláštní mi na tom přišlo, že se to stalo ještě ve městě, kde bych čekal, že do sebe auta maximálně drcnou.
Během návstěvy se několikrát změnilo počasí, takže jsme zažili jak sluníčko, tak déšť. A kluci i nedalekou bouřku - vydali se totiž na houby. Během chvilky přinesli plné košíky.
Domů jsme vyjeli, když se začalo smrákat, už po pár kilometrech jsem musel prudce brzdit, protože nám do cesty skočila srnka. Ta ale představovala jediné vzrůšo, pokud si tedy dobře vzpomínám.
Domů jsme dojeli na můj vkus poměrně pozdě, ale až na tu srnku, co nám skočila před auto hned na začátku, se to dalo. Noční jízdy mi nijak zvlášť nevadí (což je vlastně dobře, protože jinak bych nemohl navštěvovat všemožné koncerty :-)), akorát jsme museli kluky brzy poslat spát, protože v neděli nás čekal další výlet.
Tentokrát do ZOO a vyjet jsem chtěl samozřejmě co nejdřív...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...