neděle 20. října 2019

Výlet do ZOO...;-)

V neděli 29. září jsme si trochu přivstali, protože naším cílem se stala ZOO v Ústí nad Labem. Proč zrovna v Ústí? Po dvou letech se mi opět podařilo vyhrát volné vstupenky. A proč jsme vyrazili tak brzy? Místní ZOO disponuje velmi ale opravdu velmi omezeným parkovištěm. Až na pár uzavírek na nedávno dokončené D8 cesta ubíhala bezvadně, trošku nepřehlednější byl jen závěr přímo v Ústí, ale spíš kvůli tomu, že to tam tak nějak nepříjemně drncalo. K mé úlevě bylo na parkovišti ještě několik míst, která se ale zaplnila jen během té chvilky, než jsme se vybatolili od auta. U vstupu jsem si uvědomil, že jsem v autě zapomněl vstupenky, ale stačilo jen přejít silnici. No, trochu nadlidský výkon, protože u přechodu jsem čekal hodně dlouho, než jsem se odvážil vstoupit do vozovky, projelo několik aut, dokonce i policajti, ale nepustil mě nikdo.Hned za vchodem jsme stejně jako minule, nastoupili do vláčku a nechali se vyvézt nahoru, abychom potom mohli pohodlně jít z kopce dolů. Kolem jedenácté se trochu neplánovaně zatáhlo a vypadalo to celkem hrozivě. Deštníky jsem samozřejmě nebral, protože mělo být hezky. Jelikož ale byla skoro doba oběda, zašli jsme do občerstvení. Ačkoli vnitřní prostor nebyl kdovíjak velký, místo jsme tam bez problémů našli. Akorát u vedlejšího stolu seděl hlouček celkem hlučných Němců, jako za starých časů. Ale musím říct, že jsme se opravdu velmi dobře najedli. Tím 'dobře' myslím hlavně chutně. Čekal jsem nabídku typu klobása, párek v rohlíku a něco smaženého, ale výběr byl až nečekaně rozmanitý. Po jídle se počasí změnilo a svítilo sluníčko, takže načasování perfektní.
V ZOO se nám líbilo, i když jsme měli pocit, že poměrně dost zvířat tam zkrátka nebylo. Akorát jsme se nachomýtli ke komentovanému krmení lemurů, v samotném závěru pak i ke krmení lachtana.
Domů jsme přijeli někdy v podvečer a tím skončil celkem nabitý víkend.

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...