pondělí 4. května 2020

Konečně umyto...;-)

V závěru března poněkud polevila karanténní opatření a bylo povoleno otevřít mimo jiné myčky aut. Vytušil jsem svou příležitost a objednal se na pobočku na Černém mostě, abych využil vyhraný poukaz. V sobotu 28. března mě tak čekal "výlet", aspoň nějaký letos… I přes sobotní dopoledne byla dálnice ve směru na Prahu prakticky prázdná. Jel jsem si svých 134 a tu a tam se přiřítila stíhačka, která kolem mě prolétla. Aby ne, s povinnými rouškami v autě (což byl podle mě absolutní nesmysl), si mnozí přišli nepolapitelní… Já jsem roušku měl taky, i když kvůli ní, abych nenakazil sám sebe, jsem si musel sundat brýle proti sluníčku, protože během snad pěti vteřin jsem je měl zamlžené a neviděl vůbec nic. Raději jsem tedy mhouřil oči vykukující z roušky…
Čištění mělo trvat dvě hodiny, blbé bylo, že přesně v tu dobu začala vyhrazená dvouhodinka v obchodech pro důchodce. Ani do DM drogerie mě nepustili a to bych řekl, že tak velká není, navíc nikde neměli žádnou cedulku. A tak, ačkoli ven se smělo chodit jen v nutných případech, musel jsem toto doporučení porušit. V obchodních centrech jsem se totiž taky zdržovat nesměl. Hned u východu jsem musel projít skupinkou asi 15 - 20 důchodců, kteří tam bez roušek v hloučku kouřili. Čas se samozřejmě vlekl jako vždycky, když se to právě nehodí.
Nicméně dočkal jsem se nakonec desáté hodiny, koupil v Lidlu pár drobností a vydal se zpátky pro auto, které už pomalu mělo být hotové. Přiznám se, že jsem byl mile překvapený, bylo vyčištěné a nablýskané naprosto dokonale, aby dobře odvedená práce ještě víc vynikla, bylo nasvícené reflektory. Uvnitř dokonce dárečky jako pozornost. To mě překvapilo asi nejvíc, přece jen jsem nic neplatil a i přesto se mnou jednali jako s váženým zákazníkem.
Takže za mě super!;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...