úterý 31. srpna 2010

Diskriminace...;-)

Diskriminace, už by někdo jiný na mém místě určitě zařval! Ráno jsem se ve vlaku usadil na prázdné čtyřce a začal si číst časopis. Postupně se souprava slušně zaplňovala, protože z důvodu poruchy jela pouze jedna (o tom se ale rozepisovat nechci, přece jen bych svou podlostí opět zbytečně dráždil některé nádražačky, vždyť vlaky se přece nerozbíjejí - viz http://paranek.blog.cz/1008/reakce ;-))
Klasicky byla každá čtyřka obsazená jedním člověkem, ale postupně si ke každému někdo přisedl. K některým dokonce i víc lidí. Jen já pořád sám. Ne že by mi to tak vadilo, ale přiznávám, že jsem lehce znejistěl. Naštěstí, tuším, že v Úvalech si místo naproti mně vybrala mladá blondýna.
Už jsem se skoro uklidnil, že předtím šlo jen o náhodu, když se zvedla a přesedla si na teď už plně obsazenou čtyřku vedle. Možná jí jen vadilo, že by měla jet pozadu, ale mě se to dotklo!;-) Jakýmsi zadostiučiněním tak pro mě bylo pouze to, že jak se zvedala, praštila se do hlavy o úložný prostor. Dobře ti tak, pomyslel jsem si...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...