úterý 31. srpna 2010

Talent...

Asi se u nás nenajde člověk, kterému utekly informace o talentových show, které se u nás v neděli rozeběhly. Jedna je jediná originální, ta druhá je pak nejshowovatější ze všech.
V podvečer jsme s manželkou řešili (tedy jednou větou), na kterou se budeme dívat my. Ačkoli jsem předpokládal, že obě budou stejné, zvolil jsem Primu. Přece jen už mám za těch několik let poněkud přemarešováno, navíc právě i díky tomu mi naprosto splývají různé ročníky Superstar, do toho X-faktor a já nevím, co ještě. Ale hlavně - večer se chci zpravidla dívat na normální televizní pořad a ne na nejpořadovatější pořad nejtelevizovatější televize. Stačilo, když jsme během reklamní pauzy přepnuli na Novu. Přemýšlel jsem, kolik si toho šílící diváci museli šlehnout, aby umírali smíchy při trapném vystoupení nějaké osmileté holky, které nemělo ani hlavu ani patu.
V každém případě se dostávám k hlavnímu důvodu tohoto příspěvku. Že v každých zprávách už týden dopředu odpočítávali dny do vypuknutí, to bych ještě zkousl - informace jako každá jiná. Ale aby i během vysílání byl vedle loga televize nápis, že někdo má talent, případně aby se během filmů objevovalo téměř přes čtvrtinu obrazovky logo upozorňující na soutěž, to už se mi zdá hodně. Naštěstí jsem se ujistil, že na Slovensku jsou stejní blázni - tam totiž na Markíze v neděli probíhal countdown do startu.
Ať se mi pořad bude (nebo nebude) líbit sebevíc, za ty šaškárny kolem jim uděluji Kyselou prdel!

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...