středa 1. září 2010

Oběd...;-)

Dnes jsem učinil zásadní rozhodnutí - od příště si budu k jídlu kupovat jen samé hnusné věci. Nejlépe pak něco takového, co vůbec nejím.
Ráno jsem se cestou do práce zastavil v pekárně, abych si pořídil něco k obědu. Vybíral jsem očima, a proto jsem si za chviličku odnášel jakési oku lahodící plněné housky, které byly ještě skoro vařící.
V kanceláři jsem si je pak položil na stůl a kolem se rozhostila jejich lákavá vůně. Dlouho jsem odolával a snažil si rozumem vysvětlit, že do oběda je ještě daleko, ale nakonec jsem to nevydržel. Sním jednu, dvě si nechám na poledne.
No co si budeme povídat, zkrátím to - oběd jsem dojedl v deset hodin...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...