pondělí 9. srpna 2010

Jízdenka...;-)

Dnes jsem měl cosi důležitého na zařizování v Kolíně, takže jsem se ráno vydal nejprve tam a pak následoval urychlený přesun do Prahy. S tím bylo spojené i poněkud složitější kupování jízdenky. No, jak pro koho. Do Kolína zpáteční, jelikož jsem jel tam i zpět rychlíkem, od nás do Klánovic potom mám měsíční a odtamtud pak lítačku MHD, která ale v rychlíku neplatí, takže jsem potřeboval jednoduchou jízdenku. Čili dohromady vlastně dva lístky. Bylo mi jasné, že narozdíl ode mě to paní ve výdejně jasné být nemusí, proto jsem jí všechno diktoval postupně. Ovšem uvítal jsem, že jsem vyrazil s předstihem, protože navolit na PC jednoduchou jízdenku se ukázalo jako nadlidský problém. Nejprve se prý překlikla, proto hned sama od sebe začala tisknout druhou verzi. Ovšem ne tu, co jsem chtěl. O zpáteční od nás jsem zájem neměl. Proto následoval další pokus. Ani tentokrát to nevyšlo na opakované pomalé diktování: Jednoduchou z Klánovic do Prahy na In-kartu, jsem obdržel zpáteční z Klánovic. Když už jsem to chtěl vzdát, paní se konečně trefila.
Je fakt, že už stejně vyčerpala všechny kombinace...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...