středa 26. října 2011

2 roky...;-)

Andreásek už ve svém věku umí víc říkadel a básniček než já. Nejvíc si všechny užiju v sobotu a neděli brzy ráno, kdy si všechny nahlas přeříkává. Většinou nás ale překvapí i tím, že pravidelně přednese v premiéře i nějakou tu novinku.
Sice plno z nich sám neznám, ovšem i tak pochopím, že si z nás občas střílí. Třeba verš "Kudy ona tudy já, budeme tam oba - čtyři," se mi zrovna dvakrát nezdá, stejně tak jako třeba "Bez klobouku bos, natloukl si - ruku...";-) O tom, že všechno není tak, jak má, mě přesvědčí především lišácký pohled doprovázený smíchem.
Náš lingvista se zabývá také slovotvorbou. Nevím, možná jsem jediný, kdo neměl tušení, že od každého slovesa lze vytvořit citoslovce. Třeba když mi podává kancelářskou děrovačku a předtím mi ještě vysvětlí, jak se s ní má zacházet. Mačk, mačk. Stejně tak, když radostí začne přešlapovat na posteli, točit se u toho a nadšeně volá: Tanci, tanci. Při čtení pak dělá číty, číty, když píše, pak zase písy, písy a když se maže krémem, pak dělá mazy mazy...
Tak Andí, jen tak dál. A všechno NEJ k dnešním narozeninám!;-)

Zde jsou fotky z dnešní oslavy objektivem oslavence:

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...