pondělí 9. srpna 2010

Už to zase začalo...;-)

Hned první srpnové pondělí mi poněkud nezvykle zazvonil budík a zase mi to začalo. Jak já nesnáším první dny v práci... ...tak by se mohlo zdát, že je vyhledávám!;-)
Do kanceláře jsem přišel na vteřinu přesně, protože jsem si ještě zařizoval jízdenku na MHD. Snažil jsem se samozřejmě zanechat co nejlepší dojem, proto jsem si vzal i civilizovanou tašku. Také vzhledem k mé nové odpovědné pozici mi přišlo trochu hloupé, vzít si hned první den brašnu přes rameno s ohromným nápisem Die Toten Hosen. Vzal jsem si ji tedy až druhý den!
Co se samotné práce týče, zatím se pořád jen rozkoukávám, což mi přijde tak trochu trapné. Ve velkých společnostech, kde jsem se už za svůj život stihl mihnout, to bylo běžné, dokonce jsem si zpravidla užíval jakéhosi hájení třeba i několik týdnů. Tady mi to ale vzhledem ke skromnému počtu přítomných přijde minimálně lehce zvláštní. I tak jsem ale už stihl alespoň zaktualizovat "naše" webové stránky...;-)
V každém případě je příjemným nezvykem, že na mě v práci nikdo neřve, že jsme banda idiotů, stejně tak je milé, že se mohu obléknout, jak chci a v kanceláři se pak dokonce mohu přezout...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...