pondělí 23. srpna 2010

Nepopsatelná situace...;-)

Přece jen už mě teď Andreásek nevídá tak často jako v červenci a je vidět, že si mě váží ještě víc, než předtím.
Třeba ve čtvrtek, když jsem dorazil domů, on byl ještě vzhůru, a tak hned natahoval ruce, že chce ke mně. Vzal jsem ho tedy z máminy náruče, on se ke mně přimáčknul, otočil se na mámu, udělal na ni rukou pápá a přitiskl mi hlavu na rameno.
Máma se na oko rozzlobila, že to snad jako nemyslí vážně. Andík se na ni znovu podíval, opět vesele zamával a zase se přitiskl ke mně.
Situace na popis nic moc, ovšem z jediného důvodu - byla zkrátka nepopsatelná...;-)
Jelikož jsem v poslední době trochu zanedbával fotky, nyní to napravuju - v lehce netradiční formě. Pro konzervy pak tytéž snímky neupravené v galerii vlevo.

Photo love story
V současné době se v tisku rozpoutala diskuse o sexuální výchově ve škole. Ti, co jsou proti, tvrdí, že děti na takové věci ještě nejsou připraveny. Já mám jiný názor a zde je důkaz.
Fotostory


Andreásek prvně ochutnal okurkový salát:

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...