úterý 24. srpna 2010

Ptáci...;-)

Viděli jste někdy legendární Hitchcockovy ptáky? Já dneska zažil něco podobného na vlastní kůži.
Blížil jsem se k metru, před vchodem klasicky deset tisíc lidí. Najednou proti mně letí holub. Myslel jsem, že se vyhne, pro jistotu jsem mu trochu pomohl a změnil směr, jenže on letěl neomylně přímo na mě. Sednul si mi na tašku a bez přestání divoce mával křídly. Snažil jsem se ho nějak setřást, ovšem bezúspěšně.
Napadlo mě, že se třeba jen nějak zachytil, tak jsem si přendal tašku z pravého ramene na levé (on stále plácal křídly), ale držel se zobákem mého trička. Absolutně jsem netušil, co si mám počít, jediné, co mi proběhlo hlavou, že by tak ještě ke mně mohli přijít policajti a dát mi pokutu, že krmím holuby na veřejném prostranství.
Zatímco se deset tisíc čumilů bavilo mým marným bojem s přírodou, já se snažil dělat jako by se nic zvláštního nestalo a mlátil do něj oběma rukama, ale pták do mě byl zkrátka zamilovaný až po uši. Nakonec jsem ho (ani nevím jak) chytil do ruky, hodil na zem a rychle zmizel.
Je mi jasné, že zítra na mě pošle starší bráchy, ale jinak bych se s ním přetahoval ještě teď.
Teď už jen přemýšlím, zda jsem chytil ornitózu, aviární tuberkulózu, salmonelózu, trichomonádu a toxoplasmózu, případně jen "obyčejnou" ptačí chřipku...;-)
Mimochodem na tom tričku mám vykousnutou díru...

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...