pondělí 23. srpna 2010

Pohoda...

To jsem vážně tak neschopný, že si nedokážu najít normální práci? Po přesčasech z minulého týdne jsem se domníval, že to třeba teď bude lepší. Mýlil jsem se.
V jednu hodinu měl být poslaný časopis do tiskárny, odesílali jsme ho v šest, čili hodinu a půl poté, co jsem měl jít domů. Pokud by si někdo myslel, že tím  povinnosti skončily, pletl by se.
Zhruba za 2-3 hodiny se tiskárna ozve a my musíme osobně přijet zkontrolovat náhledy, což znamená přečíst úplně každé písmenko. To trvá nějakou tu hodinku. I při své slabé matematice jsem si vypočítal, že by to pro mě znamenalo nestihnout ani poslední vlak domů, proto jsem se rozhodl, že to tedy stejně nemá cenu a jel domů už v půl sedmé.
Cestou mi v hlavě zněla věta, kterou pronesl šéf při odesílání dat - "No to jsme to dneska stihli pěkně, to je pohoda!"
Nezná někdo fígl, jak se dá najít normální zaměstnání? Normálním myslím to, abych z 24 hodinového dne doma strávil s jistotou alespoň osm hodin? Aby když vám při pohovoru oznámí, že jednou za uherský rok se může stát, že budete muset zůstat déle, nenastával ten uherský rok každý den?
Možná jsem jen přehnaná cíťa, ale je mi zkrátka líto, když celý týden vidím Andreáska ráno v šeru spát a po návratu v šeru lampy jakbysmet.

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...