čtvrtek 12. srpna 2010

Zadostiučinění...;-)

Jedním z našich firemních propagačních předmětů je kalendář a právě ten jsem dostal na starosti. Včetně vymýšlení vtipů, které mají humorně představit naše produkty. Jako bonus jsem pak dostal volnou ruku.
Možná se to nezdá, ale ono to není jen tak vymyslet něco, čemu se někdo druhý zasměje. Schválně - zkuste si cvičně fórek na CD, DVD, mapu... Nicméně stal se zázrak, cosi mě osvítilo a já vytvořil několik opravdu hodně veselých návrhů. Ráno měla dorazit kreslířka, těsně předtím jsem se se svým výtvorem pochlubil kolegům a všichni se smáli.
V poledne přišel šéf, podíval se na to a zavrtěl hlavou, že prý se moc shazujeme a že mám vymyslet něco jiného. Chvilku jsem se samozřejmě cítil uražený, ale za pár okamžiků jsem ze sebe vysypal nové verze. Ostatní se opět smáli. Pak se na ně mrknul grafik, který předtím nadřízeného neslyšel, a povídá: "A proč jsi to měnil, tamto bylo super!" Když jsem mu sdělil, že se to nelíbilo, nechápavě vykulil oči a vypadlo z něj naprosto nevěřícně: "Cože? Nelíbilo???"

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...