středa 1. září 2010

Pojišťovna...

Je to jen pár dní, co mě naštvala pojišťovna. Každý rok mi přijde dopis, oznamující mi indexaci pojištění. V podstatě o nic nejde, jen že si musím každý rok za 40 korun změnit trvalý příkaz a měsíčně posílat o nějakých 10-20 korun víc.
Ale tak beru to, ceny se zvyšují, je tu nějaká inflace. Ale co vážně nepochopím, že letos jsem si začátkem léta zase příkaz změnil a asi za dva měsíce mi přišel další dopis, kde mi bylo oznámeno, že se v pojišťovně dívali na moji smlouvu, kterou je prý nutné zaktualizovat, tudíž si musím měsíční částku změnit o 100 korun. Takže během tří měsíců jsem jen tak nacpal bance 80 korun za změny. To se nemohli v pojišťovně na smlouvu podívat, už když mi posílali první dopis? Nebo snad mají od banky nějakou provizi?
Takže jedna Kyselá prdel České pojišťovně!

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...