středa 1. září 2010

Titul...;-)

Pamatujete si ještě aféru s tituly? Jak se postupně zjistilo, že plno veřejně známých JUDrů vůbec JUDry nejsou a postupně se díky tomu uklidili do ústraní? Ačkoli tehdy mi přišlo hodně zvláštní, jak může někdo omylem tvrdit, že něco vystudoval, aniž by to byla pravda, před pár dny jsem vše pochopil.
Sestra na alergologii si se mnou domluvila termín příští návštěvy a ještě chvilku jsem musel čekat. Jak jsem tak bloumal pohledem všude možně, všiml jsem si, že si k sobě do rozvrhu v počítači napsala mé jméno i s titulem - Ing.
Bylo mi trochu trapné upozorňovat ji na omyl, vždyť žádná škoda pouhým přepsáním se, nikomu nevznikne. Takže příště, až vykoukne do čekárny, ozve se: "Pane inženýre, pojďte si." A kdo ví, jednou ze mě třeba ještě bude doktor...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...