čtvrtek 20. ledna 2011

Karta...;-)

Minulý týden jsem se tu zmiňoval o problému se systémem, který má na starosti naši docházku do zaměstnání, zkrátka s "píchačkami." Během dne se to podařilo vyřešit a navíc se zjistilo, že i přes chybovou hlášku se data načítala a bude možné je ze systému vytáhnout. Pomyslel jsem si, že to je super, nepřijdu tak ani o "noční" přesčas.
Po přiložení karty ke čtečce se nám vždycky objeví stav k předchozímu dni. Z něj lze vyčíst třeba nárok na dovolenou, nebo právě přesčasy. Následující ráno po výpadku mě poněkud zarazilo, že se na displeji datum zúčtování nezměnilo. "No jasně, ještě to nestihli zpracovat," uklidnil jsem se. Jenže další den totéž. A další a další... Znejistěl jsem a zeptal se kolegů, jestli to tak taky mají. Jednomu se vše načítalo bez problémů, dalšímu se to "zaseklo" dokonce o den dřív než mě. To, že je na tom někdo ještě hůř, mě samozřejmě částečně uklidnilo!;-) Nicméně jsme vyrazili za šéfem, zda by mohl zjistit, kde nastal problém.
Informace, kterou později zjistil mě překvapila snad úplně nejvíc. Druhý "postižený" kolega může být totiž v pohodě. Ověřením se ukázalo, že jeho data se načítají, pouze je nešlo zobrazit. A nebyl bych to já, abych opět nedopadl nejhůř. Moje karta se totiž úplně přestala načítat, zkrátka je nefunkční, a proto si musím docházku přechodně zapisovat ručně.
Tolik nás tady je a zase jediný já musím něco mít...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...