pátek 21. ledna 2011

Lopata...;-)

Hned vedle té naší chystají dělníci novou kancelář pro další firmu. Je pravda, že za tu dobu, co se tam zdržují a dělají neuvěřitelný kravál, museli celý prostor už nejméně desetkrát zbourat a znovu postavit, ale stále se tváří, že pracují.
Samozřejmě všichni vítáme hlavně to, že používají stejné toalety jako my. Především pak kolegyně, které se na holčičkách běžně setkávají se zedníky, vždyť co je příjemnějšího než sáhnout na kliku obalenou maltou.
Jinak ale proti nim nic nemám. Já vlastně vůbec nemám žádný problém s tím, že bych se nad někoho povyšoval, ani lopatám tedy nedávám najevo, že bych snad měl být něco víc!;-) Ve svém okolí vidím, že je to spíš naopak, ale to jen tak na okraj. Klidně je při setkání i pozdravím.
Třeba jako dnes, když jsem vešel do umývárny, kterou se prochází na toaletu a tam se právě odbahňoval jeden lopaťák. Jelikož jsem slušně vychovaný, povídám: "Dobrý den." Pán si mě přísně změřil pohledem a uzemnil mě: "Čau!"

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...