pondělí 31. ledna 2011

Plnohodnotný...;-)

Na den přesně po roce plácání se ve zkušebních dobách (započtu-li i dobu výpovědní) jsem dnes mohl otevřít flašku a začít oslavovat. Někdo tomu dost možná nevěří, další je nejspíš jen přesvědčen, že mi pouze zaschla barva v tiskárně a já tak nemohl vytisknout výpověď.
Ať tak nebo úplně jinak, jisté je jen to, že mi roční zkušebka právě skončila a já se tak po velice dlouhé době stal plnohodnotným zaměstnancem.
Napadlo mě sice, že bych si mohl vtipně vytisknout takovou výpověď nanečisto a doma ji ledabyle nechat čouhat z batohu, ale pak jsem si uvědomil, že by mohlo jít o nebezpečný žert a sám jsem jej proto zavrhnul. Přece jen, co kdyby ji někdo zahlédl už v práci...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...