středa 9. února 2011

I mistr tesař...;-)

No dobře, tak jsem přibral, a co jako, to mi to musí připomínat už úplně každý? Šéf kompletmě přepracoval rozpis směn, včetně toho na obědy. Přece jen nemůžeme jít všichni najednou, a zároveň člověk, který začíná v šest, by měl podle všech zákonitostí dostat hlad dříve, než ten, co začíná až v půl desáté. Podmiňovací způsob jsem použil proto, že třeba já, jakožto dojíždějící vidlák, snídám při pozdějším začátku ve stejný čas jako Pražáci, začínající v šest.
Kolega, který viděl plán obědů jako první, se zhrozil: "Cože? Já mám oběd už v půl jedenáctý?!" Prohlédl jsem si pořádně tabulku, hlavně pak den, kdy mám šestku já a nezbylo mi než suše prohlásit: "Hm, to máš ještě dobrý, se podívej na středu, to jsem bez oběda a ty ho máš hned dvakrát!"
Inu i mistr tesař (šéf) se utne (přepíše), nebo mi snad chtěl nenápadně něco naznačit?!;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...