sobota 5. února 2011

Jubileum

Pařánkův blog slaví neuvěřitelné čtyři roky své existence. Za tu dobu prošel několika změnami, hlavně co se stylu psaní týče, v podstatě jsem zůstal věrný pouze designu, kde došlo jen k drobným změnám. Něco skvělého se přece měnit nemusí!;-)
Co se týče návštěvnosti, pak jsem před pár týdny zapátral v archivu a podíval se, jak na tom blog byl v počátcích jejího měření. Je vidět, že konstantní kvalita příspěvků se podepsala právě i na konstantní návštěvnosti:

Navstevnost za minuly tyden (12.3.2007 - 18.3.2007) je:
Pondeli: 0
Utery: 0
Streda: 0
Ctvrtek: 0
Patek: 2
Sobota: 2
Nedele: 0

Celkem: 4

Už v prvních dnech tohoto roku jsem stihl dostat zprávu od věrné fanynky, která reagovala na můj článek Krásná.cz. Její opěvování mé práce mě opět dojalo k slzám a já se tak ujistil, že to moje psaní skutečně má smysl.

Na vašem blogu http://paranek.blog.cz/ zanechal návštěvník Jedna z blogerek co píše pro Krásná.cz (IP: 86.61.210.84) tuto zprávu:
Ty chytrej kokůtku :) Ono to jde vypnou víš? Takže místo toho, aby si měl plnou hubu keců tu roznášíš sračky, které většinu lidí nezajímaj. Absolutně jsem nepochopila náplň tohoto blogu a ten design? Ještě více děsivý :) Jako ty nás nazýváš "blonďatými blbkami" (aniž bys nás viděl, protože třeba já blonďatá nejsem;)), já tebe můžu nazývat úlisným kreténem :) Tak zavři svoji nevymáchanou držtičku a udělej něco užitečného ;)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...