neděle 1. března 2020

Kino a ledové sochy...;-)

Aby byl poslední lednový víkend ještě akčnější, vydal jsem se v neděli 26. ledna s klukama do Prahy. Dopoledne jsme měli v plánu kino na Čerňáku, kde jsme měli už předem vybraný animák Špióni v převleku. Film byl nečekaně dobře koukatelný, i když musím uznat, že úplně pro malinké děti, které v sále také seděly, až tak úplně určený asi nebyl.
Po skončení jsme se o patro níž posilnili. Přitom musím zmínit neskutečnou náhodu. V týdnu jsem si vzpomněl na svého bývalého francouzského kolegu, který bydlí v Nehvizdech. Shodou okolností v této obci měl Ála hrát o týden později fotbal a já jsem si říkal, že by stálo za to se tomuto kolegovi ozvat a při této příležitosti se na chvilku setkat. No a jak jsme tak přemýšleli, co si dáme k obědu, najednou tento člověk stojí vedle mě a vybírá si jídlo. Neskutečné. Chvilku jsme pokecali, určitě se prý mám stavit a pak jsme se rozloučili.
Po jídle jsme s klukama ještě nezamířili domů. V nedalekém dalším obchodním centru na Harfě se konala výstava ledových soch s tématikou komiksových postav. Vždycky jsem si přál něco podobného vidět, ale každoročně se podobná akce koná kdesi na Moravě, což je trochu z ruky. Proto jsem chtěl tuto příležitost využít. Je pravda, že bylo teplo, takže bylo jasné, že vystavené exponáty dlouho nevydrží. Přejeli jsme pár stanic metrem a pak jsme se už mohli kochat. Sice tam bylo poměrně dost lidí, z nichž někteří byli neskutečná prasata (omlouvám se, ale naprosto nesnáším, když někdo kýchá nebo kašle a nezakrývá si nos, případně ústa) a také někteří byli poměrně neomalení, co se týče cpaní se dopředu s dětmi. Ale dalo se to přežít. Prohlédli jsme čerstvě dotvořené sochy, ze kterých prakticky hned odtékaly tající čůrky a potom jsme se vrátili na Černý most, odkud jsme se vydali domů.
Myslím, že se jednalo o celkem nabitý a vydařený víkend…;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...