středa 25. března 2020

Prázdniny...;-)

S velkým zpožděním ale přece ještě doplním alespoň několik hlavních bodů z uplynulých týdnů. Poslední lednový čtvrtek a pátek jsem si vzal v práci volno. Jednak jsem si potřeboval vybrat nějakou dovolenou a za druhé bylo pololetní vysvědčení a následné prázdniny. Ve čtvrtek 30. ledna jsem nejprve ráno odvedl kluky do školy a pak mě napadlo, že bych jim mohl jako dárek za vysvědčení koupit terč se šipkami, o nichž často mluvili. Nasedl jsem tedy do auta a zanechal za sebou uhlíkovou stopu až na Čerňák…:-)
Přiznám se, že zase tak často se mi nestává, že bych se potuloval po nákupním centru na kraji Prahy a to ještě ve všední den dopoledne hned po jeho otevření, ale zjistil jsem, že to má své výhody.
Stejně tak příjemné bylo projít si v klidu celý Decathlon, aniž bych trnul, co zase kluci budou chtít koupit.
Vysněný terč jsem objevil bez větších problémů a za nedlouho jsem se vrátil k autu.
Cestou zpět jsem se ještě rozhodl udělat zastávku v cukrárně pro nějaký ten zákusek na odpolední oslavu a všechno vyšlo tak perfektně, že jsem doma vyložil nákup a zajel pro Álu ke škole. O hodinu později jsem vyzvedl i Andyho a prázdniny mohly začít.

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...