čtvrtek 11. června 2020

Traktor Live stream show, Dymytry Revolter Live Stream a další – Sportovní hala Praha, obývák (8.5. / 10.5.2020)



Protikaranténní opatření se naštěstí pozvolna uvolňují, ovšem ještě před měsícem platila. A v tom období se kapely Traktor a Dymytry, které měly na letošek naplánované velké turné Monster Meeting s mnoha hosty, rozhodly udělat svým fanouškům radost online vystoupením. A rozhodně nešlo o žádné brnkačky na španělku z obýváku. Jednalo se o plnohodnotná vystoupení z pražské sportovní haly včetně veškerých pyrotechnických efektů.
Vstupné bylo zcela dobrovolné, kdo chtěl mohl přispět libovolnou částkou přes web Donio.cz. Protože mám obě kapely velmi rád, přispěl jsem bez váhání. V případě Traktoru pak dokonce třikrát - vždyť jsme doma tři velcí fanoušci. Podařilo se tak vybrat krásné částky - k dnešnímu datu činily pro Traktor 315 586 Kč a pro Dymytry dokonce 504 547 Kč. Ve druhém případě určitě sehrála svou roli nejen početná fanouškovská základna, ale také fakt, že se členové kapely Dymytry rozhodly část výdělku věnovat na dobročinné účely.
Už s týdenním předstihem jsem v obýváku provedl "zvukovou zkoušku". Aby to stálo za to, připojil jsem k televizi svůj kytarový aparát a aby toho nebylo málo a zvuk stál opravdu za to i v nižších polohách, k němu jsem ještě přidal odposlech na bicí.
V pátek 8. května večer to potom vypuklo. Koncert byl skvělý, skoro jako na živo, akorát zpočátku trošku zlobil zvuk, ovšem to nebylo na naší straně. Asi kolem třetí písničky se to podařilo zvukařům vychytat a už to bylo super. Nechtěným fanouškem se tak stal i náš zakrslý králík, který celou slávu celkem dlouho ignoroval a až v závěru začal dupat. Bohužel se nikdy nedozvíme, jestli to bylo do rytmu, nebo ze strachu. :-)
Hned v neděli se konal kocert Dymytry, tam jsme to ovšem měli ztížené v tom, že nám z jakéhosi důvodu zlobilo internetové připojení, proto jsem se po několikátém záseku ač nerad rozhodl podívat se na koncert až další den. I tentokrát se se mnou dívali Andy s Álou a i druhá online akce stála za to. Bohužel i ta byla doprovázena zvukovými problémy, které se ale po pár písničkách podařilo vyřešit.
V následujících dnech se ještě v rámci pomyslného Monster Meeting konaly online koncerty kapel Alkehol, RCZ (Rammstein Revival) a Trautenberk. Vzhledem k letošnímu kulturnímu absťáku jsem samozřejmě shlédl vše. Akorát mě tak jarní Monster Meeting vyšlo celkem na dost peněz na "vstupném"…;-)


Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...