úterý 17. srpna 2010

Frajírek...;-)

To se mi zase jednou něco povedlo! Skryt za silácké prohlášení, že to stejně nikdy neuhodnou (namátkou třeba slunečná neděle, která měla podle předpovědi celá propršet), jsem dnes vyrazil do práce v tričku. Kdo mohl tušit, že právě 17.srpna bude nejchladnější den týdne?!
Bez mučení přiznávám, že to bylo snad za trest. Horší kombinace než teplomilný člověk, kterému je zima, snad ani neznám (aspoň v tuhle chvíli!;-)) Drkotal jsem zubama od první chvíle, co jsem vylezl ven a třást jsem se přestal až chvíli poté, co jsem opět dorazil domů. Jako na potvoru jsem musel i v práci na chvíli ven a potom jsme se ještě kvůli nahrávání poslechů zdrželi.
Příště se na předpověď podívám. Nemám co ztratit. Když jim to vyjde, nebudu zbytečně klepat kosu, a když ne, budu mít aspoň na co si zanadávat...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...