středa 18. srpna 2010

Originální video...;-)

Je mi jasné, že za dnešní příspěvek budu minimálně týden bez večeře, ale správný blogger musí přinést oběti...;-)
Ženy... Vždycky mě fascinuje, jaký mají zvláštní smysl pro detail. Třeba jen když fotí. Zatímco já vezmu foťák na šířku nebo na výšku, zkušeným okem (několik let praxe u fotografické firmy) shlédnu kompozici a stisknu spoušť (zastávám názor, že když někdo fotit umí, zvládne to i s VGA foťákem mobilu;-)). Narozdíl ode mě, nechá manželka průchod svému citu pro umění, takže fotky bývají brány třeba v úhlu 45°. Efektní!;-)
Když potom natáčím video, ze dvou možností mi zbývá jedna. Foťák uchopím na šířku a za chvilku už se v duchu rozčiluju, že to, co už hodinu Anďa předvádí, teď neudělá ani za nic a jen zírá do objektivu.
Ale opět je tu rozdíl mezi mužským a ženským přístupem - manželka tuhle bez hnutí brvou natočila krásné video. Problém je, že když se na něj chci podívat, musím natočit monitor na bok, nebo si k němu lehnout ze strany. Film je totiž nahrán na stojato...;-)

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...