neděle 8. srpna 2010

Pokroky...;-)

Možná by někoho zajímalo, co všechno Andík za dobu, co jsem byl OFFLINE, zvládl. Takže největší novinka - 27.července poprvé spadl z postele! On se zpravidla ráno probudí ve své postýlce, posilní se lahví (mléka) a zase spí. Většinou už u nás. Pak se probere podruhé a všelijak poskakuje, až vstaneme i my.
Jenže tentokrát jsem měl probuzení dost drsné: "JIŘANE! Doprčic!!!" - "UÁUÁUÁÁ" To první byla samozřejmě manželka a já několik setin vteřiny netušil, co se děje. To druhé pak Andreásek, který se tentokrát místo hopsání rozhodl, že mě potichu přeleze. No a dopadlo TO tak, jak TO dopadnout muselo - tedy místo slůvka TO si doplňte jméno našeho malého...
Jinak Andík už běhá rychleji než já (taky aby ne, když má narozdíl ode mě pohon na všechny čtyři!;-)) Zatímco dřív lezl jen za námi jako pejsek, teď už si své svobody i užívá a chodí sám na průzkum. Tím se dá říct, že nám pomalu končí jakési bezstarostné období...;-)
Zatímco když jsou u nás známí, spokojí se jejich 2,5 letá dcera s tím, že (zajištěná) skříňka pod televizí nejde otevřít, tehdy ještě osmiměsíční Anďa k ní suverénně přišel, strhl jistící gumičku a do skleněných dvířek se bez problémů dostal.
Kromě toho všeho se Andreásek naučil štěkat, dělat pápá a tanyny...;-)
Andísek

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...